YORUMLAR yazısına i ö tarafından yapılan yorumlar


merhabalar cok uzun yıllardır kilo sorunum vardı bir çok ilaç kullandım ancak en fazla 3 kilo verebildim, bir kez de çok ağır ve zor bir diyet olan dukan diyeti ile 13 kilo verdim fakat 6 aya kalmadan kilolarımı geri aldım. anladım ki diyet bana göre bişey değil, bu ürünü araştırdım biraz ve telefonda müşteri temsilcisi bütün sorularımı cevapladı, bu ilaç eksik kalmasın bir de bunu kullanayım dedim 5 kutu sipariş ettim, 3. günden itibaren çok ciddi ağız kuruluğu yaptı ve haliyle su içmeye yönlendiriyor bu da, ve bir haftaya kadar da gerçekten iştahımın azaldığını hissettim 74 kilo ile başladım lidaya şu an arada birkaç gün unuttuklarımla 2 aydır kullanıyorum 8 kilo verdim ve vermeye de devam ediyorum, ürün iki günde elimde oldu eğer kalıcı kilolara sahipseniz ve diyet spor gibi şansınız yoksa kesinlikle öneririm. kahvaltıda 2 poğaça yiyen ben artık yarım simitle doyuyorum kısaca her eli boş anında yiyecek düş
http://www.lidadiyeti.com/lida-yorumlari/#comment-2011

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder